Fusion Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Öhh, är ni syskon på riktigt eller bara här på Fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Kom faktist på att jag tror att jag haft en varning för mycket länge sedan, den togs dock bort av en anledning jag inte minns.. Måste väl ha smörat eller nått.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Fusion: Tror dom är det, har för mig der stod i Anorectics press nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) hmm ja salzalada berättade ju om mig också o.O edit:här e tråden också ^_^ http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=39721&st=15 Redigerat 5 Mars 2006 av volvotobben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Har fått 2 varningar 1 för att jag skrev varsågod efter jag hade hjälpt nån lösa ett problem det blev en chatt i forumet-varning och den andra för att jag snackade om fildelning. (hade aldrig sett den regeln) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Har aldrig fått en varning och tänker inte få någon heller .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) alla verkar fått när dom var nya ju :) Redigerat 7 Mars 2006 av hack3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag har inga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 tror jag haft tre varningar. kommer bara ihåg en, det var för att jag chattade i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Öhh, är ni syskon på riktigt eller bara här på Fuska? halvssyskon om jag inte missminner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 §1.11. onödiga inlägg i bl.a denna tråd http://forum.fuska.se/index.php?act=ST&f=0...40&&do=findComment&comment=531050 Du kommer från och med nu inte kunna skriva inlägg på 7 dagar. Du rekommenderas att läsa igenom reglerna under tiden och lära dig dessa ordentligt. http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules Fick jag XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Uj uj uj...KOm inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.