shacti Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Förmodligen gjorde han det ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Ja.. Ingen mer som vill berätta? Detta var ju intressant... ^,^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 har inte fått någon, aldriig... kanske dags att få en snart... jag skulle vilja ha en varning som är skojsig, typ för att jag har en för ful avatar... hehe det skulle va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Ja, det är roligt att få en varning.. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Minns en sigg: "Jag drömde att jag fick två varningar för att jag sa "hej" till admin!" Typ nåt sånt var det.. Den var kul Men kom på iaf en av mina varningar.. Jag fick det för att snackat nerladdning av program olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag fick min varning för att jag gorde en tråd om att det var fel i mitt inter net då kom #21 och sa att det kaske var intenet fel eller nåt sånt och sen efter ett tag skrev jag april april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 (redigerat) jag fick min för Dubbelposter x 2 plus onödigt inlägg. vart Varnad den 17/10-2004 12:19:08 Redigerat 13 April 2005 av _0017_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) Jag har ingen och kommer ALDRIG att få det :P Redigerat 1 Maj 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 fått ännu en varning för en Liiiiiite för stor bild ¬¬ orka förklara... får ba en till varning då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Har inte fått någon varning ännu, men jag var nära en gång när jag skrev varannat inlägg i en tråd där någon (tror det var DonaldDuckGenius) behövde hjälp på Zelda: A Link to the Past... Fick ett PM av admin för att jag skrev varannat inlägg där, fast iofs så hjälpte det honom ganska bra och det var 5-15 rader per inlägg.. Men jag är iaf nöjd eftersom jag inte har någon varning! :) En gång blev jag tillfrågad om att bli mod på det gamla fuskarna.nu-forumet, fast då tackade jag nej... Vet inte vad jag skulle svara nu... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Det låter dumt att du skulle kunna få av en varning p.g.a. att du skrev varannat inlägg, det är ju ingen regelbrytning :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Det låter dumt att du skulle kunna få av en varning p.g.a. att du skrev varannat inlägg, det är ju ingen regelbrytning :huh: Nae, det är klart, men jag fick ju ingen varning iaf! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.