Zaff Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Efter lång tids snokande i hemliga dokument har jag kommit fram till att Fuska.se läggs ner p.g.a att Fuska.se's sponsor WA data har gått i konkurs och måste stänga ner alla sina servrar. Jag tackar dock admin och resten av fuska.se gänget för en mycket bra sida. Den här informationen skulle väl komma för eller senare så det var lika bra att ta det nu. //MVH NesseN, August. EDIT: ~ är detta ett april skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det menar du inte? -.- Ja, mig får ni aldrig! Jag är skämtkungen, oslagbar! :P Försök bara.. vad menar du med det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Tror du han har lyckats få tag i "hemliga dokument" och "listat ut" att dom gått i konkurs? Skulle inte tro det alltså =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jaha men vem sa han det menar du inte till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 ;D.. Trevligt att admin spelade med iaf.. Men, APRIL APRIL =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 det är ett april skämt jag blev rädd att sidan skulle stängas först sen fatta jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Så otroligt dåligt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 TUR! Jag började nästan gråta ! Jag ÄLSKAR Fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Men va f*n varför sa ni att det var april ni skulle spelat med istället som admin så skulle fler bli lurade. Mig fick ni nästan men som vanligt buggade min dator loss och visade längst ner på sidan så jag såg chagis inlägg först... Annars bra idé :D ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 JAg gick nästan på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 ;D.. Trevligt att admin spelade med iaf.. Men, APRIL APRIL =D åhh vilken tur jag började nästan gråta plus att det är min födelsedag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag borde tagit med ett citat så alla inte skulle paja.. "Att tala är silver och tiga är guld" Men w/e.. :P Det verkar ju funkat ganska bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.