Manga Master Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Tror inte det går. Hos oss har vissa portar samma kod till cykel förrådet så det borde inte gå. Har dock ej ett riktigt svar, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 det finns säkert småsidor med koder till portar i t.ex. ett visst kvarter men jag tror knappast att det finns något stort register över nästan alla koder i sverige. för att få tag på en portkod får man i regel kontakta hyresbolaget som äger fastigheten. det är så polisen fixar koder och nycklar när de vill in i ett hyreshus etc. men jag tror kanppast att de lämnar ut dem hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 not me either.Men va f*n har han fått det ifrån?Den där kompiisen om sägs ha spöken i huvudet.Och var får ni dom där smiliserna ifrånT.ex den där son-goku som hade en skylt som det stog LOL! På? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Vad är portkoder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 du vet om man bor i lägenhet så måste man ofta slå en kod för att komma in i trapphuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Man måste vara en mycket "hacker" iaf, om man ska få reda på det, men jag fattar inte hur dem tykna personerna bär sig åt. men vill inte heller få reda på.http://www.my-smileys.de/smileys2/annienein.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 kolla när brevbärarn ska in han har en kod till alla hus men det e hus numer i slutet eller något tror jag för annars e det ganska krånglit...... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.