Gäst ymphinorx Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Eftersom ämnet verkar vara av intresse gör jag en tråd om det. Vad tror du? Har det hänt? Är det bluff? Själv tror jag att det är stor chans att det kan ha inträffat. Har nämligen hört talas om att det finns parallella universum eller något sådant. någon gång krockade två av dessa och skapade Big bang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 nej tror inte på det, tror Gud skapade världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Hoppas att du inte var seriös. Vet inte vad jag tror, men antar att det var big bang eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 jag tror på big bang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Big bang tror jag eller som Oden skrev nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Som att en människa kan ha skapat världen är helt osanolikt det går ju inte om han inte hade magiska krafter. Mne jag tror på Big bang :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag tror inte att gud kan ha skapt världen han måste ju ha bott nån stans men big bang låt mer trolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Gud bor i dina tankar inte i himmlen Jag tror inte på gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 *Gud är ingen människa *Gud finns *Gud Skapade världen *Trollungen snacka inte skit *Gud hämtar de goda snart *Gud finns överallt *Gud är inte nån JEhova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Att Gud skapade världen kan man omöjligen bevisa, men Big Bang kan man någon gång bevisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Gud är inte nån jehave (jhve) det vad han heter, precis som några heter Kalle eller Oskar, Jehave är guds namn (därav namnet jehovas vitten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) Xade menadu om att jag Skrev bara att gud bor i en tankar ell det andra? Att jag inte tror på gud? Redigerat 12 April 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.