Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Om föräldrarna är nära släkt så ökar risken att de ärvt samma sjukdomsframkallande recessiva allel från någon gemensam släkting. De är själva friska eftersom de också har var sin dominant frisk allel. Men risken är stor att ungen råkar få två exemplar av den sjukdomsframkallande recessiva allelen - en från mamman och en från pappan. Ungen blir då sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Fick inte Adam och Eva två söner? i såfall måste dom ju ha fått barn med sin mamma för att det skulle kunna bli fler människor. Är jag helt ute och cyklar nu? :blink: Jo, de fick de nog, och de med mamman. Näe, kunde inte gud göra de lite enklare. T.ex göra tio kvinnor och tio män. Men det skulle nog gå ihop efter ett tag ändån. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Meh Gud kanske skapade mer människor än Eva och Adam? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 (redigerat) eva & adam fick två söner, kain och abel. det skumma var att en utav dom dog väldigt tidigt, utav sin egen bror. den andra brodern fick bestraffning och flyttade till andra sidan jorden. på de viset kunde aldrig eva bli med barn med sina söner. edit, (kom på en sak jag glömde): om en kille har barn med sin syster, blir det defenetivt fel på barnet. generna är för lika för att kunna bilda en ny, normal människa. bibeln säger heltenkelt att alla är släkt med alla, det skulle betyda att ungefär, inga siffra, all jorden befolkning skulle vara väldigt lika, och inte normala. sen en sak som mer sätter stopp för det är dinosaurierna, som faktiskt är bevisade. bibeln säger att eva och & adam tillsammans med fullutvecklade växster och djur var dom första på jorden. icke. det fanns inga människor på dinosauriernas tid, det är bevisat. alltså måste donisaurierna dött ut av att jorden blev sprängd i luften, gud skapar en ny och återhämtar dinosaurierfossil m.m, för att forskarna i framtiden ska få lön. Redigerat 4 Juni 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 eva & adam fick två söner, kain och abel. det skumma var att en utav dom dog väldigt tidigt, utav sin egen bror. den andra brodern fick bestraffning och flyttade till andra sidan jorden. på de viset kunde aldrig eva bli med barn med sina söner. edit, (kom på en sak jag glömde): om en kille har barn med sin syster, blir det defenetivt fel på barnet. generna är för lika för att kunna bilda en ny, normal människa. bibeln säger heltenkelt att alla är släkt med alla, det skulle betyda att ungefär, inga siffra, all jorden befolkning skulle vara väldigt lika, och inte normala. sen en sak som mer sätter stopp för det är dinosaurierna, som faktiskt är bevisade. bibeln säger att eva och & adam tillsammans med fullutvecklade växster och djur var dom första på jorden. icke. det fanns inga människor på dinosauriernas tid, det är bevisat. alltså måste donisaurierna dött ut av att jorden blev sprängd i luften, gud skapar en ny och återhämtar dinosaurierfossil m.m, för att forskarna i framtiden ska få lön. Det kan leda till missfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Det var ju det jag skrev längre upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 hade du redan skrivit samma sak som mig? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Om föräldrarna är nära släkt så ökar risken att de ärvt samma sjukdomsframkallande recessiva allel från någon gemensam släkting. De är själva friska eftersom de också har var sin dominant frisk allel. Men risken är stor att ungen råkar få två exemplar av den sjukdomsframkallande recessiva allelen - en från mamman och en från pappan. Ungen blir då sjuk. Det har skrev jag lite komplicerat men det står i princip samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Men om tiden alltid har funnits och alltid kommer att finnas hade den ingen början då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 jag tror då att tiden hade en början och ett kommer att ha ett slut.... inget kan vara förevigt...... universum har även det ett slut.... det har formen av en cirkel... för att en cirkel är den mest elmentära formen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Håller med Guggo, tiden måste ha en början och ett slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 GUD FINNS EJ lol hata kristna jäv*ar går till kyrkan wee prata bibel sjunga LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.