msxmsx Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 kan ni några bra kärleks lekar som man kan ha på Disco obs alla är rätt blyga och vi går i 3 : an jag kan ryska posten,hamburgaren,en jag inte vet vad den heter och sanning eller konka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Mörka minuten :evil: Går till så att allt är tillåtet på en hel minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vet du hur man gör det??http://www.my-smileys.de/smileys2/24.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Poison, usch, då kan ju det värsta hända! Men även kanske det bästa ;). Usch jag vill inte tänka på det mer bort, tvi. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ha inte för många lekar... du ska ba tänka på o ha för många låtar!! tryckare ä en bra grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Lek my little ponnY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 hehe, var ett bra tag sen jag var på disko nu, men snurra flaska brukade vi göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Snälla testa My little ponny det äger på disco! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 hoppas värkligen inte du e seriös..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag ljuger alltid!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.