msxmsx Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 kan ni några bra kärleks lekar som man kan ha på Disco obs alla är rätt blyga och vi går i 3 : an jag kan ryska posten,hamburgaren,en jag inte vet vad den heter och sanning eller konka Citera
Autobahn Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Mörka minuten :evil: Går till så att allt är tillåtet på en hel minut. Citera
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Vet du hur man gör det??http://www.my-smileys.de/smileys2/24.gif Citera
KazeN Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Poison, usch, då kan ju det värsta hända! Men även kanske det bästa ;). Usch jag vill inte tänka på det mer bort, tvi. :P Citera
neVah Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 ha inte för många lekar... du ska ba tänka på o ha för många låtar!! tryckare ä en bra grej! Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e! Citera
Guggo Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 hehe, var ett bra tag sen jag var på disko nu, men snurra flaska brukade vi göra... Citera
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Snälla testa My little ponny det äger på disco! Citera
Guggo Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 hoppas värkligen inte du e seriös..... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.