Hoppa till innehåll

Olagliga Saker


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

*Snattat godis, läsk, öl med mera

*Klottrat på skolor

*Krossat rutor på skolor

*Klottrat på stenar, papperskorgar med mera

*Bränt ner en hel del saker

*Kört moppe råtrimmad

*Kört moppe utan hjälm

*Kört moppe berusad

*Gjort inbrott i skolor

*Samt rökt/snusat/druckit sprit

 

Och laddat ner musik, filmer och spel som resten av världen.

Redigerat av Oddset
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igentligen inget alls...har aldrig klottrat eller slagit sönder saker. Därimot har jag och 3 andra kompisar hotat en kille (eller kidnappat honom).

Min bästa kompis heter Pär, Pärs syster hade en pojkvänn, pojkvännen slog Pärs syster flera gånger och trots att dom hade gjort slut fortsatte han komma hem till Pär för att få sig ett "nyp", fick han inte som ha ville och ingen anna var hemma slog han henne. Polise fick 5 änmälninga men "det var inte nog att gå på" så jag och Pär tog med oss 2 goda vänner och satte oss i en bil. vi väntade utan för en lokal som vi vet att han brukade vara i. När han komm ut så gick han förbi bilen som vi satt i. Jag pär och en av kompisarna tog en stor säck och klev ut bakom honom, vi smög fram och slängde säcken över huvudet och drog in han i baksätet. Vi körde ut honom i skogen utan att säga nogot. Vi lyfte ut honom och tog av honom alla kläder utom kalsongerna. Sen sa en utav våra kompisar åt honom att något i stilen med " Vi kommer inte vara lika snälla nästa gång om du inte slutar hänga efter Elin" Vi hoppade in i bilen och körde därifrån. Sen har inget hänt, och det var 8 månader sen. Så det är nog lungt. Och Elin har inte haft några problem

Fotnot: Alla namn är fiktionella.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igentligen inget alls...har aldrig klottrat eller slagit sönder saker. Därimot har jag och 3 andra kompisar hotat en kille (eller kidnappat honom).

Min bästa kompis heter Pär, Pärs syster hade en pojkvänn, pojkvännen slog Pärs syster flera gånger och trots att dom hade gjort slut fortsatte han komma hem till Pär för att få sig ett "nyp", fick han inte som ha ville och ingen anna var hemma slog han henne. Polise fick 5 änmälninga men "det var inte nog att gå på" så jag och Pär tog med oss 2 goda vänner och satte oss i en bil. vi väntade utan för en lokal som vi vet att han brukade vara i. När han komm ut så gick han förbi bilen som vi satt i. Jag pär och en av kompisarna tog en stor säck och klev ut bakom honom, vi smög fram och slängde säcken över huvudet och drog in han i baksätet. Vi körde ut honom i skogen utan att säga nogot. Vi lyfte ut honom och tog av honom alla kläder utom kalsongerna. Sen sa en utav våra kompisar åt honom att något i stilen med " Vi kommer inte vara lika snälla nästa gång om du inte slutar hänga efter Elin" Vi hoppade in i bilen och körde därifrån. Sen har inget hänt, och det var 8 månader sen. Så det är nog lungt. Och Elin har inte haft några problem

Fotnot: Alla namn är fiktionella.

 

Soad_token

Woah, borde polisen inte har gjort något åt det där? :huh:

Poliserna i Sverige alltså...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Woah, borde polisen inte har gjort något åt det där? :huh:

Poliserna i Sverige alltså...

 

Vi säger så här...pojkvännen var inte sådär jätte laglig i vad det gäller andra saker heller, så ju mindre polisen bryde sig om honom desto bättre för honom.

 

Soad_token

 

Spelar ingen roll, poliserna ska ingripa på sådana tillfällen, värkar ju f*n inte som dem bryr sig än om lönen...

Redigerat av Papegojskit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...