Papegojskit Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 men asså orka töntar skryta med vilka brott man har begåt. ok de e jävligt kul men orka på internet skulle f*n ta uppp hela sidan Errr... Jag skryter inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 men asså orka töntar skryta med vilka brott man har begåt. ok de e jävligt kul men orka på internet skulle f*n ta uppp hela sidan/Hiphoparen93 Cool, Gangster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) *Snattat godis, läsk, öl med mera *Klottrat på skolor *Krossat rutor på skolor *Klottrat på stenar, papperskorgar med mera *Bränt ner en hel del saker *Kört moppe råtrimmad *Kört moppe utan hjälm *Kört moppe berusad *Gjort inbrott i skolor *Samt rökt/snusat/druckit sprit Och laddat ner musik, filmer och spel som resten av världen. Redigerat 27 November 2007 av Oddset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag hängde upp en kompis cykel i ett träd & en lärare sa att det var nära kriminellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Igentligen inget alls...har aldrig klottrat eller slagit sönder saker. Därimot har jag och 3 andra kompisar hotat en kille (eller kidnappat honom). Min bästa kompis heter Pär, Pärs syster hade en pojkvänn, pojkvännen slog Pärs syster flera gånger och trots att dom hade gjort slut fortsatte han komma hem till Pär för att få sig ett "nyp", fick han inte som ha ville och ingen anna var hemma slog han henne. Polise fick 5 änmälninga men "det var inte nog att gå på" så jag och Pär tog med oss 2 goda vänner och satte oss i en bil. vi väntade utan för en lokal som vi vet att han brukade vara i. När han komm ut så gick han förbi bilen som vi satt i. Jag pär och en av kompisarna tog en stor säck och klev ut bakom honom, vi smög fram och slängde säcken över huvudet och drog in han i baksätet. Vi körde ut honom i skogen utan att säga nogot. Vi lyfte ut honom och tog av honom alla kläder utom kalsongerna. Sen sa en utav våra kompisar åt honom att något i stilen med " Vi kommer inte vara lika snälla nästa gång om du inte slutar hänga efter Elin" Vi hoppade in i bilen och körde därifrån. Sen har inget hänt, och det var 8 månader sen. Så det är nog lungt. Och Elin har inte haft några problem Fotnot: Alla namn är fiktionella. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Igentligen inget alls...har aldrig klottrat eller slagit sönder saker. Därimot har jag och 3 andra kompisar hotat en kille (eller kidnappat honom). Min bästa kompis heter Pär, Pärs syster hade en pojkvänn, pojkvännen slog Pärs syster flera gånger och trots att dom hade gjort slut fortsatte han komma hem till Pär för att få sig ett "nyp", fick han inte som ha ville och ingen anna var hemma slog han henne. Polise fick 5 änmälninga men "det var inte nog att gå på" så jag och Pär tog med oss 2 goda vänner och satte oss i en bil. vi väntade utan för en lokal som vi vet att han brukade vara i. När han komm ut så gick han förbi bilen som vi satt i. Jag pär och en av kompisarna tog en stor säck och klev ut bakom honom, vi smög fram och slängde säcken över huvudet och drog in han i baksätet. Vi körde ut honom i skogen utan att säga nogot. Vi lyfte ut honom och tog av honom alla kläder utom kalsongerna. Sen sa en utav våra kompisar åt honom att något i stilen med " Vi kommer inte vara lika snälla nästa gång om du inte slutar hänga efter Elin" Vi hoppade in i bilen och körde därifrån. Sen har inget hänt, och det var 8 månader sen. Så det är nog lungt. Och Elin har inte haft några problem Fotnot: Alla namn är fiktionella. Soad_token Woah, borde polisen inte har gjort något åt det där? :huh: Poliserna i Sverige alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Woah, borde polisen inte har gjort något åt det där? :huh: Poliserna i Sverige alltså... Vi säger så här...pojkvännen var inte sådär jätte laglig i vad det gäller andra saker heller, så ju mindre polisen bryde sig om honom desto bättre för honom. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 (redigerat) Woah, borde polisen inte har gjort något åt det där? :huh: Poliserna i Sverige alltså... Vi säger så här...pojkvännen var inte sådär jätte laglig i vad det gäller andra saker heller, så ju mindre polisen bryde sig om honom desto bättre för honom. Soad_token Spelar ingen roll, poliserna ska ingripa på sådana tillfällen, värkar ju f*n inte som dem bryr sig än om lönen... Redigerat 29 November 2007 av Papegojskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Spelar ingen roll, poliserna ska ingripa på sådana tillfällen, värkar ju f*n inte som dem bryr sig än om lönen... Hur tänkte du att polisen ska ingripa om ingen berättar? :S Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 (redigerat) ...Polise fick 5 änmälninga men "det var inte nog att gå på" så... 5 anmälningar? Redigerat 29 November 2007 av Papegojskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 ...Polise fick 5 änmälninga men "det var inte nog att gå på" så... 5 anmälningar? Jaha...du menade så...nej då brydde sig inte snuten ett skit (när "Elin") anmälde sin föredetta pojkvänn. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiPeddo Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Jag har hackat på habbo :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.