frezy_man Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 har nog fått en till favorit. Nämligen det inte helt vanliga spelet "Werewolf". Tycker dock att bossen på tredje banan är svår så har inte klarat spelet än. Det kan komma att bli en riktig höjdare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Alla SMB spelen speciellt 3:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 smb spelen,tennis å pacman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 har int så många spel men: 1:super mario bros 3 2:första super mario bros 3:chip and dale 4:zelda :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 har int så många spel men: 1:super mario bros 3 2:första super mario bros 3:chip and dale 4:zelda :D Jag har nästan samma bara att jag inte kört zelda ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Zelda 3! Äger alla nes spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jag har inte kört så många spel. Men turtles vet jag äger... Annars lär ju Blues-brothers spelet vara skitballt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 har nog fått en till favorit. Nämligen det inte helt vanliga spelet "Werewolf". Tycker dock att bossen på tredje banan är svår så har inte klarat spelet än. Det kan komma att bli en riktig höjdare Hej jag undrar bara vart ni köper alla gammla nes spel? Köper ni dom från Tradera eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Hej jag undrar bara vart ni köper alla gammla nes spel? Köper ni dom från Tradera eller? <{POST_SNAPBACK}> jag gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Riktigt roliga NES spel är startropics och Faxanadu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Zelda 3! Äger alla nes spel. Hmm... Zelda 3 är till SNES *host host*. Det är ett skitkul spel, men vi duskuterar NES-spel i den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Mellanmjölk din gamle grep! :D Har du hittat hit!!! Men vad är Duck hunt för skit då?..Ja just det. Det spelade jag när jag var liten. Höll pistolen precis intill skärmen för att jag inte skulle missa ;) HAHA Ouagadougo: Det föremålet kan du också använda för att få tag i E-tanken. Du får hoppa ner i ett hål på Dive mans bana. Vet inte precis vart det är men någonstans i mitten på banan (i vattnet). Du kommer att falla nerför ett hål och längst ner finns detta item...Leta på bara för jag tror inte det finns så många hål. Lycka till BEAT? Duck hunt är roligt tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg