lundquist Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Skriv era tips tex va ni brukar använda för fonts på snygga texter eller vad för filter ni använder när ni gör bakgrunder. Jag e ganska duktig på photohop men inte jättebra. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag har ingen bakrund tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag vet ett ställe som har as bra bakrunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) Här e en: 1.Filter>Render>Clouds 2.Filter>Pixelate>Mezzoint>Long strokes 3.Filter>Blur>Radial Blur Amount: 100 Blur Method: Zoom Quality: Best 4.Layer>Duplicate Layer 5.Filter>Distort>Twirl Angle: 400 6.Välj det översta layret 7.I layer-paletten ovanför lock står det Normal, ändra det till Lighten. 8.Ctrl+E (Merge Down) 9.Ctrl+U (Hue/Sautration) 10.Kryssa för Colorize Och dra Hue tills du fått den färg du vill ha, dra sedan Sautration/Brightness till du fått den Färgmängd/Ljushet du vill ha. 11.Tryck på OK 12.KLAR Redigerat 9 April 2005 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 två bra fonter: Uzuzi (den jag har på min ava) och Deptcore public (eller nåt sånnt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Brusha det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 världens bästa font: 7th service Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Jag har råkats trycka ner all dem där 3 rutorna på högersida hur får jag upp dem jag fattar inte hur hur ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Här e en: 1.Filter>Render>Clouds 2.Filter>Pixelate>Mezzoint>Long strokes 3.Filter>Blur>Radial Blur Amount: 100 Blur Method: Zoom Quality: Best 4.Layer>Duplicate Layer 5.Filter>Distort>Twirl Angle: 400 6.Välj det översta layret 7.I layer-paletten ovanför lock står det Normal, ändra det till Lighten. 8.Ctrl+E (Merge Down) 9.Ctrl+U (Hue/Sautration) 10.Kryssa för Colorize Och dra Hue tills du fått den färg du vill ha, dra sedan Sautration/Brightness till du fått den Färgmängd/Ljushet du vill ha. 11.Tryck på OK 12.KLAR kan du översätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Jag använder ofta en ram och nån cool bakgrund sen tar jag någon snygg text ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 En gång dropshadow brushes-alltid dropshadow brushes ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 håller med, använder för det mesta dem! assorted använder jag till effekter och square ibland... men drop shadow äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.