jollepolle Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) Nu på Lördag 14:00 ska vi försöka sätta ett världs rekord. Vi ska sätta ett rekord på den stösta MSN gruppkonversationen någon sin om du vill vara med så är det bara att skriva med ditt msn här så kommer jag att lägga till dig jag själv har msn [email protected] Redigerat 5 April 2005 av jollepolle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag kan kanske vara med! Men vad är rekordet? msn: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) Jag kommer att också vara med och anordna detta. Så ni får ursäkta om jag addar er fuska.se ändå. Vad vi har set så finns inget riktigt rekord men vi ska ha den högsta summan av personer för att försäkra platsen som värdlens största. Ok tiden har ädrats till 14:00 nu! Redigerat 5 April 2005 av Dino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 e de nu på lördag den 9:de eller lördag som va?? msn:[email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) borttaget Redigerat 19 Mars 2011 av Anorectic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 ok, jag är med tror jag... men jag addar jollepolle på lördag då om jag är med, kanske inte ens är vaken då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Aja jag e la me då min msn e:[email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag kanske kommer med men du kan ju adda mig på [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag e nog me om jag får gå in (vi har inte bredband)då eller så e jag på snöfest men utifallatt så får du min address: [email protected] :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag är lätt med! Är det alltså nionde april? [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag är med [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Visst, varför inte. @-@~ [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.