Organism Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 The Offspring - Hit it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 (redigerat) EDIT: Mitt förra låtval var lite opassande Redigerat 16 December 2008 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Big doubt på den, tyvärr. http://www.youtube.com/watch?v=eSGy5Fo049g ^__^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Looptroop - Chana Masala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 No doubt DT \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 When You Were Young - The Killers världens absolut bästa låt någonsin Konsigt, för Stairway to heaven är framröstad som världens bäst låt... Musiksmak är ju i och för sig väldigt individuellt, precis som allting annat. Ja, men om den är framröstad, så är den ju världens bästa låt... även om det finns folk som inte tycker om den. Eh, nej. De som har röstat på den tycker det men inte de andra. Du kan aldrig utnämna världens bästa låt eftersom musik inte kan bedömas på en skala. Det den ena tycker låter skit är underbart för den andra. ChipZ har all rätt i världen att tycka att When You Were Young är världens bästa låt även om Stairway To Heaven vann en omröstning om ämnet. Dessutom inkluderade omröstningen knappast hela världens befolkning. Skulle förresten vara trevligt om du kunde länka till omröstningen. Så du menar om alla i hela världens röstar på världens bästa låt, och Stairway to heaven vinner, då är den fortfarande inte världens bästa låt???? Jag kan tyvärr inte länka sidan med omröstningen, då jag inte sett den, men har dock läst om det, och en massa vuxna jag känner har även sagt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 When You Were Young - The Killers världens absolut bästa låt någonsin Konsigt, för Stairway to heaven är framröstad som världens bäst låt... Musiksmak är ju i och för sig väldigt individuellt, precis som allting annat. Ja, men om den är framröstad, så är den ju världens bästa låt... även om det finns folk som inte tycker om den. Eh, nej. De som har röstat på den tycker det men inte de andra. Du kan aldrig utnämna världens bästa låt eftersom musik inte kan bedömas på en skala. Det den ena tycker låter skit är underbart för den andra. ChipZ har all rätt i världen att tycka att When You Were Young är världens bästa låt även om Stairway To Heaven vann en omröstning om ämnet. Dessutom inkluderade omröstningen knappast hela världens befolkning. Skulle förresten vara trevligt om du kunde länka till omröstningen. Så du menar om alla i hela världens röstar på världens bästa låt, och Stairway to heaven vinner, då är den fortfarande inte världens bästa låt???? Jag kan tyvärr inte länka sidan med omröstningen, då jag inte sett den, men har dock läst om det, och en massa vuxna jag känner har även sagt det... Nej, det är som att säga att grön är bättre än blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 When You Were Young - The Killers världens absolut bästa låt någonsin Konsigt, för Stairway to heaven är framröstad som världens bäst låt... Musiksmak är ju i och för sig väldigt individuellt, precis som allting annat. Ja, men om den är framröstad, så är den ju världens bästa låt... även om det finns folk som inte tycker om den. Eh, nej. De som har röstat på den tycker det men inte de andra. Du kan aldrig utnämna världens bästa låt eftersom musik inte kan bedömas på en skala. Det den ena tycker låter skit är underbart för den andra. ChipZ har all rätt i världen att tycka att When You Were Young är världens bästa låt även om Stairway To Heaven vann en omröstning om ämnet. Dessutom inkluderade omröstningen knappast hela världens befolkning. Skulle förresten vara trevligt om du kunde länka till omröstningen. Så du menar om alla i hela världens röstar på världens bästa låt, och Stairway to heaven vinner, då är den fortfarande inte världens bästa låt???? Jag kan tyvärr inte länka sidan med omröstningen, då jag inte sett den, men har dock läst om det, och en massa vuxna jag känner har även sagt det... Nej, det är som att säga att grön är bättre än blå. Okey, vi gör en hypotes, vi säger att hela världens befolkning utan en, röstar på Stairway to heaven, är den fortfarande inte världens bästa låt???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 When You Were Young - The Killers världens absolut bästa låt någonsin Konsigt, för Stairway to heaven är framröstad som världens bäst låt... Musiksmak är ju i och för sig väldigt individuellt, precis som allting annat. Ja, men om den är framröstad, så är den ju världens bästa låt... även om det finns folk som inte tycker om den. Eh, nej. De som har röstat på den tycker det men inte de andra. Du kan aldrig utnämna världens bästa låt eftersom musik inte kan bedömas på en skala. Det den ena tycker låter skit är underbart för den andra. ChipZ har all rätt i världen att tycka att When You Were Young är världens bästa låt även om Stairway To Heaven vann en omröstning om ämnet. Dessutom inkluderade omröstningen knappast hela världens befolkning. Skulle förresten vara trevligt om du kunde länka till omröstningen. Så du menar om alla i hela världens röstar på världens bästa låt, och Stairway to heaven vinner, då är den fortfarande inte världens bästa låt???? Jag kan tyvärr inte länka sidan med omröstningen, då jag inte sett den, men har dock läst om det, och en massa vuxna jag känner har även sagt det... Nej, det är som att säga att grön är bättre än blå. Okey, vi gör en hypotes, vi säger att hela världens befolkning utan en, röstar på Stairway to heaven, är den fortfarande inte världens bästa låt???? Nej, du kan egentligen inte bedöma musik på det sättet. På samma sätt som att du inte kan kalla en målning för världens bästa. Men du kommer med lite konstiga argument, du kunde ju inte ens länka till omröstningen, varför börjar du dilla om att alla i hela världen ska rösta på Stairway To Heaven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Du lägger för mkt vikt på den där j*vla omröstningen; Är det alla i världen som har röstat? Har alla de som röstat hört ALLA låtar i världen? Vi gör en omröstning och frågar om det är bra att trycka upp burkar i röven. Vi låter 1/100 av världens befolkning rösta och 70% svarar ja, blir det då fakta att det är bra att trycka upp burkar i röven? Det är så absurt du tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) Jag tycker i alla fall att Stairway to heaven är en av världens bästa låtar. Den här är också bra Redigerat 17 December 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 When You Were Young - The Killers världens absolut bästa låt någonsin Konsigt, för Stairway to heaven är framröstad som världens bäst låt... Musiksmak är ju i och för sig väldigt individuellt, precis som allting annat. Ja, men om den är framröstad, så är den ju världens bästa låt... även om det finns folk som inte tycker om den. Eh, nej. De som har röstat på den tycker det men inte de andra. Du kan aldrig utnämna världens bästa låt eftersom musik inte kan bedömas på en skala. Det den ena tycker låter skit är underbart för den andra. ChipZ har all rätt i världen att tycka att When You Were Young är världens bästa låt även om Stairway To Heaven vann en omröstning om ämnet. Dessutom inkluderade omröstningen knappast hela världens befolkning. Skulle förresten vara trevligt om du kunde länka till omröstningen. Så du menar om alla i hela världens röstar på världens bästa låt, och Stairway to heaven vinner, då är den fortfarande inte världens bästa låt???? Jag kan tyvärr inte länka sidan med omröstningen, då jag inte sett den, men har dock läst om det, och en massa vuxna jag känner har även sagt det... Nej, det är som att säga att grön är bättre än blå. Okey, vi gör en hypotes, vi säger att hela världens befolkning utan en, röstar på Stairway to heaven, är den fortfarande inte världens bästa låt???? Nej, du kan egentligen inte bedöma musik på det sättet. På samma sätt som att du inte kan kalla en målning för världens bästa. Men du kommer med lite konstiga argument, du kunde ju inte ens länka till omröstningen, varför börjar du dilla om att alla i hela världen ska rösta på Stairway To Heaven? Jag skiter i vilken låt, men jag menar på att man kan säga att en låt är världens bästa!!!! Och dessutom så kan du ju söka på Stairway to heaven, så kan du ju läsa att den har blevit framröstad som världens bästa låt ett flertal gånger! Du lägger för mkt vikt på den där j*vla omröstningen; Är det alla i världen som har röstat? Har alla de som röstat hört ALLA låtar i världen? Vi gör en omröstning och frågar om det är bra att trycka upp burkar i röven. Vi låter 1/100 av världens befolkning rösta och 70% svarar ja, blir det då fakta att det är bra att trycka upp burkar i röven? Det är så absurt du tänker. Jag då e de bra, men de behöver inte vara skönt, m.m. Och desutom så är det jävligt dumt att rösta på om de e bra att trycka upp burkar i röven, då det är t.ex bra att bli stucken av en mygga, men de e inte skönt. Och sist så vill jag bara säga att jag skit i omröstningen, DET VAR EN HYPOTES!!!!!!!!! jag ville bara förklara att man kan rösta dram världens bästa låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.