Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag har hört att det håller på att göras ett Metal gear solid 4!!! Nu undrar jag om det bara är ett ryckte eller om det är fler som har hört talas om en uppföljare till Världens grymmaste spel serie genom tiderna?

Redigerat av Juppy
  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jo, det är sagt så, men om det kommer så är det inte Hideo Kojima som är "main director". D.v.s. att han inte gör lika mkt som han brukar göra. Men är fortfarande med i manusskrivning.

MGS f*n 4 life.. -_-

Skrivet

Jo, det är sagt så, men om det kommer så är det inte Hideo Kojima som är "main director". D.v.s. att han inte gör lika mkt som han brukar göra. Men är fortfarande med i manusskrivning.

MGS f*n 4 life.. -_-

Bra sagt snubben bra sagt!!
Skrivet

Men det måste vara ett rykte eftersom MGS är en trilogi som alla vet.

Men det kan ju också vara som MGA till PSP, något konstigt Metal Gear spel.

Skrivet (redigerat)

Men det måste vara ett rykte eftersom MGS är en trilogi som alla vet.

Men det kan ju också vara som MGA till PSP, något konstigt Metal Gear spel.

kanske det! är nästan helt 100 på att det kommer en 4 nu! Fast hideo inte kommer göra den! Redigerat av Juppy
Skrivet

Det finns en sorts fyra men den räknas inte, nämligen Metal Gear Ac!d till PSP, men som sagt så räknas inte den.

Men det är oklart i serien, så jag tror dom gör en remake av dom som är på NES och SNES och gör det till en fyra för att klara upp för vissa.

Gäst volvotobben
Skrivet

coolt om de gör en remake från metal gear 1 på nes det har jag varvat och det är så jäkla roligt

Skrivet

Japp, men det är för att man ska fatta att Snake dödade Big Boss som man är i MGS3. Och att Big Boss är Solid Snake, Liquid Snake och Solidus Snake´s farsa, men inte många världen om fattar det..

Skrivet

Då får du längta ett tag.. Till 2006 - 2007, så kanske det kommer.

• Skapa ny...