-=jedi knight=- Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Då ska man läsa reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 om det står §1.11 så går man ju bara in & läser vad det betyder om man inte kommer ihåg det. annars skulle dom ju skriva "onödigt inlägg" & inte §1.11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 om det står §1.11 så går man ju bara in & läser vad det betyder om man inte kommer ihåg det. annars skulle dom ju skriva "onödigt inlägg" & inte §1.11 Det är det tråden handlar om. Men §1.11 är namn på regeln så om man ska skriva något annat så ska det va t.ex.: "§1.11 = Onödigt inlägg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Nej, men om medlemmen undrar kan han/hon ta en extra titt på reglerna igen eller just den regeln. Jag menar bara att som hel het så är det vääldigt många regeler, som ibland kan leda till att det blir väldigt krånglikt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag kan aldrig komma ihåg vilken regel det är när någon skriver siffran. Så för mig kommer det alltid bli till att gå in på "regler" och läsa regeln för att jag ska fatta vilken det är...Fast annars kan man väl alla regler så sett...men alltås inte vilket nr. regeln har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 När jag anmäler kollar jag alltid på reglerna först.Sen skriver jag vilket nummer det har.Innan skrev jag bara typ:Onödigt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 FisharMario, då bryter du mot §1.19... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 FisharMario, då bryter du mot §1.19... Han menar nog i anmälningarna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Då ska man läsa reglerna. men man sitter inte 24/7 med reglerna med sig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.