Basse Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Ja gud fins och hans namn är Adolf Hitler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Till alla: Det jag nu försökt förklara är en anledning till varför gud kanske kan existera. Jag vet ärligt talat inte om jag ska tro på guds-teorin eller big bang-teroin. Basse: Adolf hitler gjorde absoulut ingenting bra när han försökte utrota alla judar bara för att at över världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 tro inte på en gissning. gud går inte att bevisa. inte big bang heller. big bang låter mer logiskt än gud. men allt har sina nackdelar med ett tänkande. även om Gud inte existerar fysiskt, så kommer han alltid att vara ompratad, och nån kommer alltid att tillbe honom. idioti går inte att utplåna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 tro inte på en gissning. gud går inte att bevisa. inte big bang heller. big bang låter mer logiskt än gud. men allt har sina nackdelar med ett tänkande. även om Gud inte existerar fysiskt, så kommer han alltid att vara ompratad, och nån kommer alltid att tillbe honom. idioti går inte att utplåna. Vaddå gissning.Det är mycket möjligt att gud-teorin är den rätta eller att big b.-teorin är den rätta. Det är bara så att jag inte vet vilken jag ska tro på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 gissning, ja. ingenting är bevisat. bara j*vla gissningar alltihop. visst, tro du på nån utav dom två. men det finns flera tusen teorier hur världen skapades. tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Varje individ har ansvar för sina egna haldlingar. Djävulen påverkar bara men man själv har ansvaret. Ni har rätt att man inte kan bevisa att gud finns. Om man har bestämmt sig för att inte tro på gud kommer man fortfarande inte tro även om man har fått det bevisat. Om man vet att gud finns så finns det ingen anledning att tro. Då skulle all religion vara onödig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Vem kan bevisa att det var Big Bang teorin eller Gud teorin som skapade världen. Det kan ju ha varit något helt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Klicka här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Vem kan bevisa att det var Big Bang teorin eller Gud teorin som skapade världen. Det kan ju ha varit något helt annat. absolut - jag sa ju det :D förmodligen tror flest på Big Bang eftersom det är det som man lär sig som liten på dagis. eller de flesta gör väl det. inte jag däremot. kristen friskola, ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Alla svenska skolor är kristna MeM -.-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 kristna och kristna. inte med inriktning bibel från föreskoleklass och uppåt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 då har ni nog inte fysik i eran skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.