Skinnpytte Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 vad hände då om du har råkat ut för nåt dom gud gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 --...-- han har gjort massa saker... t.ex. ibland för jag jätte ont i ryggen och då ber jag till han om att han ska göra så det försvinner...dagen efter är det putsväck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 hur vet du att det är gud som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 13: Man får ju tro vad man vill, men jag tror inte att det var gud som tog bort din ryggvärk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) Jo en gång ber jag till gud om att ett avsnitt ska visas på Bumbibjörnarna så gör det det. men jag tittar inte på det. Bara testar min tur. Redigerat 30 April 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 käre gode gud, ge mig en ny dator, amen..... ohh, där kommer ju en farandes, .... nej vänta, det var bara en mås som sket...... var det bevis nog på att gud inte finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag tror inte att gund fins. Hur troligt är det???? Om det nu Gud skulle finas, och han skapade gjorden och alt liv och så. Men vem skapade gud då??? Svara på det den som kan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 jesus, såklart :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Om man kunde be till gud och få vad som helst så skulle ju alla vara rika ingen skulle behöva jobba, alla skulle vara friska, alla skulle vara odödliga osv. Då skulle aldrig någon dö och jorden skulle typ översvämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Vad exakt menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jag vet inte om jag tror på Gud :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 jesus, såklart :huh: Hur f*n :evil: kan JESUS ha skapat gud???? Jesus är ju för f*n guds sån. Gud fans innan Jesus.... Ringer det någon klocka smart skalle..... Gud fins inte... om han fins så måste någon ha skapat honom... Gud kan ju inte ha ploppat upp ur toma inte. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.