Guggo Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ja det äger..... men skulle kunna bki en "evighets serie" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag sitter också klistrad framför teven på onsdagar. Men på onsdag är den ingen låst för det är Världens Humorkvälle då. Det är synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 hahah :P alla har väll 4an :) Det ska ju komma en andra säsong <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 världens humorkväll är ganska ok att titta på ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 eeehhh :unsure: förlåt för uttrycket men det är rena spyan! värren än club goa, fame factory och till och med värre än BIG BROTHER!!! (jag menar allvar här!) :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 det lär väl hålla på i några år, lost alltså, kommer väl upp mot 130 avsnitt ellernåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Serien är ganska konstig men vissa avsnitt är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Läste igår i Aftonbladet att Charlie och Kate har blivit ihop på riktigt minns inte vad dem hette på rikt ??? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Undrar vad som händer i dagens låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jovars. Visst é de spännande. Och ja å min kompois är helt säkra på att monstret som välter träd är en fet gurka. Möjligen en squash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag har inte sett ett enda avsnitt, men jag har bara hört positiva saker om Lost, så jag ska nog se på det idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 hmm, kan ju vara svårt o fatta om man inte har sett nåra avsnitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.