Zonix Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Har nån den här konsollen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag har den inte, men jag har spelat på en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 jag har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag har den inte, men jag har spelat på den ett visst antal gånger ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 jag har den du råkar inte ska sälja den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag har den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag har den inte,jag har aldrig sett en,och aldrig hört talas om nåt om den..e den typ gammal eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 LOL! Har du aldrig hört om den! Är det någon dom ska sälja sin???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag hade en, iofs kan jag ragga upp en ny hos min farmor. står en i källaren, tror jag.. kanske skulle ta hem och knarka sonic =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 jag hade en, iofs kan jag ragga upp en ny hos min farmor. står en i källaren, tror jag.. kanske skulle ta hem och knarka sonic =) Fina ordval :P Ne, har aldrig spelat på en saturn men sett en på loppmarknad när jag var liten. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 saturn kom typ 94 eller nåt men den hade inte så stor chans mot playstation men den är f*n mycket bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Det är mycket bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg