Slasktratt Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Visstvisst. Även fast vi aldrig kommer lyckas :P, den där gången då vi slog rekord var f*n ägig =P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 ja e me! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Mezox (har skrivit mitt namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 är det den 7/5 kl.18.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 5 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 är det den 7/5 kl.18.00? Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Tyvärr slog vi inte rekord den här gången :( men det var ju kul att försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 hmmm det verkade som det bara var jag och 0033 på Allmänt... ingen annan sa nått. Typ "Nu är klockan 18:00" eller nått sånt.. det var bara jag och 0033 som var aktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 jag var inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Hehe, det är svårt att slå något planerat. Låt det bara hända istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 det är ju ännu svåraredet är ca 30-40 ungefär vid den här tiden så ja det är rätt svårt då man måste typ pöanera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Men om ni väljer lite tidigare nästan gång.. Ca. 15:00 på en lördag så är det större chans.. Sen kanske ni kan be Admin skicka ett massutskick med PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Men om ni väljer lite tidigare nästan gång.. Ca. 15:00 på en lördag så är det större chans.. Sen kanske ni kan be Admin skicka ett massutskick med PM? bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.