Gäst _Otaku_ Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Vilka barnprogram såg ni när ni var små?(förr i tiden) Sj såg jag: Sailor Moon Dr.Snuggles Skrotnisse (var dock lite skraj för figurerna då :P) ThunderCats Noddy Det var alla jag kommer ihåg..Era då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 pokemon(missade aldrig ett avsnitt mumin också ännu ett till men minns inte vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) Sailor Moon, Pokemon, Inspektor Gadget, Totaly Spy och Mumin. Edit, aight?: Stavfel Redigerat 5 Maj 2005 av Froancise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag kommer ihåg att jag kollade på Sonic och så var det nåt prgram met råttor som åkte motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 biker mice? =P turtles, turtles och turtles. en favorit. har hela samlingen av filmerna, komplett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Japp dom heter Biker Mice har 2 st :P förut tittade jag på video 4 st Silver Fang filmer dom var ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag kollade på bollibompa oftast. Björnes magasin. Umm.. Råttorna med motorcyklar. Trasdockorna .. mfl. Hatade: Skurt, sommarlovsmorgon programmen. =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Bike Mice,Sonic,Pokemon,Mumin(dock skraj för vissa avsnitt) & Skrotnisse,det e vad jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Några barnvideos jag har och hade.. Biker Mice (2) Silver Fang (4) Teenages Muntant Hero Turtles (1) Kalle Anka (1) Pokémon (2) (avsnitt 2-3) Resident Evil (2) Blade (3) osv osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 mumin (skitskraj för "Mårran"), Bamse, skrotnisse, Såg faktiskt James Bond ocskå, och några till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Minns inte så mycket, men när jag var väldigt liten såg jag nåt enstaka avsnitt av Skrotnisse (och jag gillar det fortfarande, synd att jag aldrig kan se det). Sen blev det väl pokemon och det som kom före och efter. Jag tittade aldrig på Mumin regelbundet, men jag förstår er som blev rädda för "Mårran". "Vem kan trösta knyttet", det var ju för tusan nästan en skräckfilm för småbarn... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Såg allt som gick på tv för barn upp till jag blev typ 8-9 år sedan titade jag inte så mycket på barnpogram. Jag vet att jag såg Sailor moon men så var jag nog typ 10 år och pokemon kom ju sent till sverige så det har jag inte sett så mycket av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.