Sesse Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 är bara tvungen att nämna Tomas och hans vänner(som nu går på femman) och nått om nån brandmän... har nästan alla avsnitt inspelade på band:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 (redigerat) Mumfie :) Redigerat 13 Maj 2005 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 hehe, bolibompa antar jag. beppes gonattsagor var oxå bra. disneydags var nog min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 MeM är min turtles m8 24-7 :).. Teenage mutant ninja turtles forever ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 *nynnar* Ahh, har f*n hela samlingen komplett B), 12 filmer. Knivskarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Några barnvideos jag har och hade.. Biker Mice (2) Silver Fang (4) Teenages Muntant Hero Turtles (1) Kalle Anka (1) Pokémon (2) (avsnitt 2-3) Resident Evil (2) Blade (3) osv osv osv ¨ Silver Fang är för helve*e ingen barnfilm! Den oklippta är speciellt inte för barn! kanske den klippta med mobbade svenska röster är väl för barn, men inte den oklippta, så den ska man inte kalla för barnfilm o.O; men iaf, jag tittade på Dr Snuggles, Thunder cats, Sailor Moon, Pokemon, Rainbow brite, bumbi björnarna....och några till troooor jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jag minns att jag alltid hyrde TMNT (teenage mutant ninja turtles) när vi var och hyrde filmer när jag var mindre. Jag var alltid för liten för dom andra filmerna dom andra såg så då fick jag se ren action på turtles-rulle :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 oh, dr Snuggles, det aegde! *dr snuggles, reser till stjärnornas värld... dr snuggles... nånting.....resa...* så var det något på treanom nån panda och några som skulle rädda naturen... har jag för mig. och så Skurt förstås (grön groda, sned keps)! har föressten träffat honom, han och ingamay har bott hemma hos mig :D *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 (redigerat) bumbibjörnarna var min favorit ack, det var härliga tider :P Håller med om att barnprogrammen är sämre än de var när jag man var liten Redigerat 14 Maj 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 jag kommer ihåg en klassiker som nästan var revulitionens pogram då power ranger kolla på alla avsnitt men dom la ner det :( också kolla ja på silver fang turtles sonic (var mitt favvo pogram) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.