KazeN Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Tja, läs. Jag vet att det står "tipsa om ett spel" men får man göra det om man bara vill göra recension om det? Jag tror inte det finns fusk till det jag vill liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag tipsa också om ett spel som det inte fanns några fusk i,men det kom med i allafall.Så det gör inte så mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Men man kan alltså tipsa och sedan göra recension till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 precis...tror det är det som är meningen. Jag har för mig att när man lämnar in tips på spel så står det att man bör göra en recension eller något fusk till just det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Men om någon skulle tipsa om något och inte göra det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Men om någon skulle tipsa om något och inte göra det då? Det står "Skicka helst in Fusk/rescension till spelet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Okej, då provar jag lyckan :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 men asså jag har provat att tipsa om ett nytt spel men det kom inte upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Vissa spel kommer inte upp för att de inte finns på den svenska marknaden samt att de inte finns planer på att lansera dem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 och om de för länge sedan är lanserade och finns att köpa på flera svenska nätbutiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.