Nain Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Längsta jag spelat var från klockan 12 till klockan 4 på natten, eller jag och jag, det var min kompis som spelade spelet och jag läste guiden. (The legend of zelda:Majoras mask) Men jag har inte mycket tid att spela för handbolls träning och cuper och skolan tar upp det mesta av min tid. (Vi spelade på en lördag) så länge tv spel? det hade jag aldrig orkat... online spel kan man fastna för i flera flera timmar men inte tv spel... men jag tror knappast något av de är farligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 ojj*vlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Längsta jag spelat är vell 10 timmar spelat på ett GBA SP sen somnade jag i soffan samtidigt jag spelade :P Var så trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Aldrig spelat mer än högst 3 timmar, brukar ta en jämrans massa små pauser hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Det blir inte roligt om man spelar jättemycket på en gång. Man ska ju gå omkring och längta till att spela. Kanske två timmar om dagen räcker. Sedan får man längta och sedan känna enorm glädje när man sätter sig framför teven och börjar spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag spelar kanske 2 dar i veckan men när jag väl gör det sitter jag i 5-6 timmar i sträck, jag gillar att ta allt på en gång men sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 jo, precis ! spelar endast på frdag,lördag och söndag, hinner inte på de andra dagarna (får klämma in lite fuska pauser i mitt läx läsanda :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Förra helgen brände jag av 22 timmar Age of Empires totalt. Det var lite drygt, känner att jag kan det spelet ganska bra nu, fick till slut en halvtaskig huvudvärk och jag gick upp i vikt, men för i helsike, stolen den var varm, och gemenskapen i min väns vardagsrum var på topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 woha ! men jag lovar att jag kan kicka ditt ASS i AOE vilken dag som helst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Jo, du säger så ;). Jag får väl göra ett tappert försök i att försöka övervinna det du säger nångång. Ett eller två? LAN till lovet nu igen, skitkul. Dock är mina och grabbarnas LAN rättså mkt mindre seriösa än dom flesta. Våra bygger inte på tävling, utan på gemenskap :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 mjo... får väll stå för vad jag sagt :unsure: men jag lirar AOE II: exp pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Haha, då utmanar jag dig i Age of Empires: Age of Kings bara för att ha en rimlig chans :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.