Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 utmaningen antagen ! skall bara leta upp och installera det först ! synd bara att man nästan måsts köra via gamespy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 DirectPlay genom TCP/IP kan vi oxå köra. Har inte tid just nu bara, och inte rätt ställe att diskutera här heller. ;D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 nä.. men då får du hosta (upp din ip :D ) så connectar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 spel ska leva vidare! i minst 10.0000000000000000000 år till! det är bra att spela man får skit bra reflexer! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 spel ska leva vidare! i minst 10.0000000000000000000 år till! det är bra att spela man får skit bra reflexer! :gitarr: var inte så oseriös... jorden finns inte ens en 1000000000000 del av det du sa... dessutom tror jag inte att man får bättre reflexer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 din kära forskning svarar; jo det får man.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 låter inte troligt... hur kan man få bättre reflexer av vissa lugna spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 lugna spel ja men majoriteten av alla spel är inte lugna och man måste reagera snabbt och det är väl det forskningen grundar sin forskning på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 utmärkt exempel som man får är resident evil 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag har spelat igenom re4 ett antal gånger och det har inte gett mig några reflexer... re3 var dock LITE läskigare med skrämmande plötsliga scener och de får jag lite av... antar att ju läskigare ju bättre reflexer... men eftersom jag började se filmer från 18 när jag var 8 så är jag så härdad att jag inte kan bli skrämd nu... alltså inga bättre reflexer. Så det funkar inte så bra på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 det där med bättre reflexer är inget man bara märker sådär. Sen att en forkning säger att man får bättre reflexer betyder inte att det är så på varenda indevid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 då kanske inte de ska säga att man får bättre reflexer utan att man kanske kan få det... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.