Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Kommer pokemon från USA? eller kommer det från japan. Jag komemr ej ihåg. vorre bra att veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Det kommer vell ifrån Japan borde jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag för mig att Digimon var från usa och pokemon från Japan men jag kan ju ha fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Det är troligt att Digimon kanske kommer från USA,men Pokémon vet jag är från Japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 tack för svaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Digimon och Pokemon kommer från JAPAN!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Digimon och Pokemon kommer från JAPAN!!!! VI HAR EN VINNARE!!WOOH!! Pokémon och Digimon kommer alltså från Japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Digimon har härmat Pokémon VÄLDIGT mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 det kommer från japan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Det är kanske för att dom som gjorde Pokémon också har gjort Digimon smarto! Digimon har härmat Pokémon VÄLDIGT mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Digimon har härmat Pokémon VÄLDIGT mycket! FEL!Digimon kom först. Och dom som gjorde Pokémon har inte gjort Digimon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Näpp, Pokémon kom först. Men det där med att Pokémon & Digimon har gjort av samma skapare kanske inte stämmer, har bara hört att det är så. Digimon har härmat Pokémon VÄLDIGT mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg