Gäst Moonwall Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 När jag blev medlem här var det inte mycket spam alls. nu är det skitmycket spam. jag tycker att forum.fuska.se ska ha strängare regler. t.ex när man gjort 5 onödiga ämnen får man en varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Vi varnar när vi anser att det behövs. Vid en varning får man också en ofrivillig semester från forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Vi varnar när vi anser att det behövs. Vid en varning får man också en ofrivillig semester från forumet. ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Vi varnar när vi anser att det behövs. Vid en varning får man också en ofrivillig semester från forumet. Hur lång är den längasta tid man kan få semester Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Vi varnar när vi anser att det behövs. Vid en varning får man också en ofrivillig semester från forumet. Livstid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 men får man en "semester" så fort man får en varning? tycker att ni borde omprioritera lite, spammar man så ge en varning men om de spammar igen så ge en till, kan de ändå inte sköta sig så ge en fjärde... många regelbrott (inte alla) borde straffas mildare än spam tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Det som är problemet med Spam är ju egentligen att skilja på spam och inte spam...Alltså vart gränsen går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 men får man en "semester" så fort man får en varning? tycker att ni borde omprioritera lite, spammar man så ge en varning men om de spammar igen så ge en till, kan de ändå inte sköta sig så ge en fjärde... många regelbrott (inte alla) borde straffas mildare än spam tycker jag. Håller med.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jg fick ingen "Semester" när jag blev varnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Är du säker på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Är du säker på det? Ja, det är jag.Jag fick min varning av Draghon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Det är onödigt att spamma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg