Gäst Moonwall Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 När jag blev medlem här var det inte mycket spam alls. nu är det skitmycket spam. jag tycker att forum.fuska.se ska ha strängare regler. t.ex när man gjort 5 onödiga ämnen får man en varning.
# 21 Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Vi varnar när vi anser att det behövs. Vid en varning får man också en ofrivillig semester från forumet.
Gäst Moonwall Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Vi varnar när vi anser att det behövs. Vid en varning får man också en ofrivillig semester från forumet. ok
Farenhait Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Vi varnar när vi anser att det behövs. Vid en varning får man också en ofrivillig semester från forumet. Hur lång är den längasta tid man kan få semester
# 21 Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Vi varnar när vi anser att det behövs. Vid en varning får man också en ofrivillig semester från forumet. Livstid.
nico Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 men får man en "semester" så fort man får en varning? tycker att ni borde omprioritera lite, spammar man så ge en varning men om de spammar igen så ge en till, kan de ändå inte sköta sig så ge en fjärde... många regelbrott (inte alla) borde straffas mildare än spam tycker jag.
frezy_man Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Det som är problemet med Spam är ju egentligen att skilja på spam och inte spam...Alltså vart gränsen går.
Paper Mario Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 men får man en "semester" så fort man får en varning? tycker att ni borde omprioritera lite, spammar man så ge en varning men om de spammar igen så ge en till, kan de ändå inte sköta sig så ge en fjärde... många regelbrott (inte alla) borde straffas mildare än spam tycker jag. Håller med.. :cool:
Mezox Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Skrivet 10 Maj 2005 Är du säker på det? Ja, det är jag.Jag fick min varning av Draghon.
Rekommendera inlägg