nico Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 på sidan av sidan, under omröstningen och mobila tjänster finns det ju google annonser. men ibland blir de på kinesiska/japanska eller nåt. någon som vet varför? inte för att det gör mig så mycket men det är kul att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) Märkte det nyss. ;) Det kanske är någon japansk sida som betalar Fuska.se eller nåt... Redigerat 11 Maj 2005 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) Ja, jag har märkt de där Japanska (Ja, det är Japanska, ser detv på tecknena :student: ) annonserna, men deet är väl inte så farligt? Prova att klicka på en och kolla på titeln... Klicka här annars, det verkar vara nån Japansk Rädda Barnen ungefär... Edit: Stavfel Redigerat 11 Maj 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Google har anonser på många gratis sidor och det kanske Fuska.se är från början..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Fråga Admin.Men jag tycker det är också helkonstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Google "hyr" plats hos oss så vi skall få in lite pengar. Sedan är det dem som avgör vad som visas inom vissa ramar och inte vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 mm jag vet men seriöst; en japansk hundtränar skola är väl ändå lite väl absurt på ett spelforum!? eller Plan Japan (hjälporganisation)!? det lär ha blivit lite fel någonstans eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Väldigt knäppt!! Vad känar de på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.