Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jag blev ganska nöjd med firefox, säkrare, lite snabbare, och dessutom snyggare... :D Vad menar du med snyggare?Om du menar skins så kan man skaffa det även för IE. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jag blev ganska nöjd med firefox, säkrare, lite snabbare, och dessutom snyggare... :D FF är fortfarande snyggare. IE har gammal och äcklig epilepsidesign medans FF har snygg och skön design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 men hur gör man för att få så man kan ha en msn toolbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jag fick det när jag började spela på blip.se(länge sedan :P ) och då var jag tvungen att ladda ner shockwave och då kom det upp.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Vad är Firefox för nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 En webbläsare som är extremt mycket bättre än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Men asså kan man gå in på samma typ som fuska.se och andra hemsidor som vanligt ? // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 visst, firefox e bra, men själv kör jag med ie. datorn blir så attans seg annars, vet inte varför riktigt, den e väl halvallergisk bara :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Kanske din dator blir seg för Firefox tar större plats?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 firefox är mindre än exporer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Är den??Jaha. Och varför kan inte Firefox visa effekter? <_< :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 det är nerbantat, för att det ska vara så snabbt och litet som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.