Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 ...lägga upp kortfilmer på forumet, när man gör ett inlägg, alltså? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Går det ens att göra det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Man kan lägga up en länk som leder direkt till filmen i så fal. Är det så du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Eller menar du animerade bilder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 (redigerat) Det står ju kortfilmer då kan han ju inte mena animerade bilder. Så här sa admin på den här frågan Hej For man länka till filmer som man har gjort själv så andra kan ta del av den underbara lilla kortfilmen? MVH Tobias Karlsson Admins svar. Jo men det skall vara direktlänkar isåfall till filmerna. Dvs inte in på någon annan sida och leta runt. Redigerat 17 Maj 2005 av tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Ok. Men jag menar att om jag har på datorn, inte på nån annan Internet sida.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 då får du ladda upp dem... skaffa ett hemsideutrymme och ladda upp dit, det är det bästa sättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Vad menar du med då?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 http://rapidshare.de typ så, nico? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) Det händer ju inget på den sidan som du angav, MeM.. EDIT: Nu kom jag på hur man ska använda den sidan. Yack, nån modd kan låsa tråden nu. :student: Redigerat 18 Maj 2005 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burki Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hur leggar men en bild som alla har en inte jag en son bild som man ser när jag skriver i forumet :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) hur leggar men en bild som alla har en inte jag en son bild som man ser när jag skriver i forumet :( :( :( I din Kontrollpanel ;) Redigerat 20 Maj 2005 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg