Hoppa till innehåll

Nintendo Revolution


LuddE

Rekommendera inlägg

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kunde inte låta bli att lägga in den extremt fula handkontrollen till ps3

http://www.e3insider.com/photos/fullSize/PS3controller.jpg

 

Kunde inte bar låta bli att påpeka att katten kan dra åt skogen :lol: ifall han inte har nåt bättre än skit att säga.

 

jag fattar inte varför ni fortsätter med "barnspelskitsnacket". När ska ni fatta att bara för att ett spel inte dryper av blod och våld så behöver det automatiskt inte vara ett spel avsett för barn.

 

Och förresten, utan de där svamparna och sköldpaddorna så skulle aldrig ps3 eller sony kommit till ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Håller verkligen med shacti

jag fattar inte varför ni fortsätter med "barnspelskitsnacket". När ska ni fatta att bara för att ett spel inte dryper av blod och våld så behöver det automatiskt inte vara ett spel avsett för barn.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kunde inte låta bli att lägga in den extremt fula handkontrollen till ps3

http://www.e3insider.com/photos/fullSize/PS3controller.jpg

 

Katten, vad in i hela apaland är det du dillar om? Du måste ha haft hjärnblödning när du skrev det där, för du ska inte yttra dig om sånt som du inte kan något om.

Jag avgudar Nintendo att dom nästan är dom enda som VÅGAR göra spel i starka palettfärger, som blir underbara. Man kan få lite vibbar om att Nintendo's spel är lite mer barnvänliga än andra spel, men det är bara bra. Nintendo's spel är 100% beroendeframkallande, både för barn och vuxna. Dessutom om du inte gillar ''barnspelen'' så finns det en stor samling av andra spel. Det är inte bara Nintendos spel som finns. Resident Evil serien finns också till GameCube, och mycket mer spel som Playstation också har. Och många underbara rollspel också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

helt rätt Neko! jag gillar den där idén som Ludde kom med om att göra en ps3 kontroll i gummi som studsar på väggarna. Ludde du e rolig du...på det bra sättet asså. har faktiskt aldrig tänkt på att ps3 ser ut som ett skylskåp. föresten att nintendo bara gör fjantiga spel är ju skitsnack. har jag inte fel så finns det ett nalle puh spel till ps2 o då ska vi bara inte prata om sitting ducks till xbox. nintendo har spel för alla åldrar. mario e för dem yngsta o sen så e starfox spelen för lite äldre vid kanske 9-12 år men zelda o metroid passar för alla åldrar utom kanske dem yngsta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

N-rev tror jah blir den bästa!

Och vrf e t.ex. mariospel för yngre..

Spel som ssbm,mario tennis lr mkdd är väll roliga..vad är det för töntigt med dom?

Dom som tycker att nintendo e barnsligt är bara omogna töntar som tror att dom är för coola för att göra vissa saker..

 

Håller med om att xbox360 & ps3 inte e så snygga..N.rev tycker jah ser helt okej ut..men bättre kan det alltid bli!

Spelet man längtar mest till är naturligtvis Super Smash till N-rev..

Sen Zelda spelen som kommer..Dom kommer vara omotståndliga..

När nintendo kmr ut med revolution kmr ps3 och xbox fans tystna..

Håller starkt på nintendo..

2006 kommer nintendo rules! :) ..... hoppas jah.. :(

 

Xbox blir nog riktigt bra... ;)

Redigerat av Paper Mario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om jag kommer ha cash till Nintendo Rev, men om jag ska välja någon att köpa så kommer det starkt bli Nintendo Revolution! Dom tänker ju fortsätta med alla gamla serier: Zelda, Mario, Donkey Kong, SSBM. Och givetvis komma på nya spel.

 

Tycker inte något spel har samma magi som det finns i Nintendo spelen. Dom är bara så underbara :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer satsa på ett revolution tror jag. Klockrena spel som donkey kong 64, Super mario 64 (sunshine också), och zelda spelen. Alla dom är underbara. Om dom satsar på såna "stortitlar" och inte tar en massa korta 10timmars-spel kan det vara skitbra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det känns som alla har börjat bråka av nåt slag...

alla tycker på sitt sätt.

man ska inte säga a den är så ful och den ser ut som en måne...

så jag kommer någ inte köpa någon ut av nintendo playstation eller xbox för jag nöjer med mina egna spel och consoler om det slutar så här...

det va allt från mej......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...