Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 ähh solen skulle ju slockna snart typ om 5 miljarder år eller nåt sånt seriöst alltså Ja, precis.... "det är jordens undergång" Då finns det inge liv kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hoppas ialla fall att meteoren missar det hoppas jag verkligen jag e rädd att den ska träfa du behöver nog inte vara rädd du har varit död i några miljarder år och ruttnat bort men alla är väll rädd för nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Haleys komet kommer dock om ca 50 år.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Haleys komet kommer dock om ca 50 år.... okey men då är väll inte _0017_ död ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ingenting. We are ultimate survivors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Seriöst alla. Skriv något troligt istället för att skriva att massor av galna attack bävrar kommer och tar över jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Något land kommer att reta upp Ryssland eller som det i hemlighet kallas "nya soviet" de kommer att bli förbannade och spränga jorden i luften med det nya supervapnet "planet buster" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 jag tror att vi kommer utplåna varandra.... (kanske inte under min livs tid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Ok för att vara helt seriös tror jag att en komet kommer utplåna oss i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) Haleys komet kommer dock om ca 50 år.... Vem är den så kallade 0017?Ingen dör av den... Den kikar bara förbi å säger "hej" Redigerat 20 Maj 2005 av Petey Piranha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 om vi människor dör så går ju allt tillbaka till vanligt, typ en stund är en kort tid, och vi människor har typ slarvigt räknat funnits i 100 000 år, (då all utveckling är medräknad, homosapiens har funnits i typ 30 000 år) och jorden är ju några miljarder år gammal, så vi människor har ju bara funnits typ en bråkdel av dom åren, så om vi dör så går allt tillbaks till normalt igen, skulle man kunna säga... och jag tror inte vi dör av att vi själva dödar oss, utan att vi kommer nog finnas ett bra j*vla tag till, eller hoppas på det iallafall, det enda som skulle kunna döda oss, är nog typ en virus eller liknande, fast det finns ju altid några som överlever, och det är som i naturen, den bäst anpasningsbara överlever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Vi människor kommer att ta kol på oss själva, det är inget antagande det är ett faktum. Se bara hur vi behandlar miljön, vi utrotar djurater så att dom aldrig kan existera på jordes vi släpper ut avgaser och skräp m.m. Först kommer alla djur dö ut för att vi jagar ihjäl alla för kul skull sedan dör alla växter och vattnet torkar ut. Utan växter finns inget syre så då dör vi! Något åt det hållet kommer att hända! Alla kometer som vi varnas för kommer inte att hinna hit innan vi är utdöda och då har vi dödat allt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.