:Fuskaren: Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 ja jag tror som du Mellanmjölk bara dom säljer mer än Sony så är dom nöjda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Du kan ju köpa X-box nu sen byta in det mot en 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 ja, men de har ju nästan hur mycket pengar som helst. microsoft lär ju inte gå under, bara de får fler Xbox 360 i hemmen än vad det kommer Ps3or så tror jag dom är nöjda.. faktiskt. Bill Gates har ju en del stålar... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 jo, tyvärr. mer än hela Peru. Farenhait: jo, med typ 2000 i mellanpack ska det nog gå xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Kommer dom ha tagit ut minneskortet ur xbox-360 ? Om dom gör det blir ja väldigt bsviken... Men jag börjar spara redan nu!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 köp en xbox,men ska inte köpa den första modellen av spelkonsoller.Dom blir bara bättre när nästa version kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Kommer dom ha tagit ut minneskortet ur xbox-360 ? Om dom gör det blir ja väldigt bsviken... Men jag börjar spara redan nu!!! det ska sitta en 20 gb i den om jag minns rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Det är ganska mycket :D och det är ju bara bra, så att man kan spara mycket :D och slippa köpa minneskort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Det är ganska mycket :D och det är ju bara bra, så att man kan spara mycket :D och slippa köpa minneskort... Det är oändligt ;) (om man använder det som minneskort). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
k3lly Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 köp xbox 360 men ps2 kommer ha mycket större minne mm :wub: :wub: :fast mitt hjärta slär för xbox :wub: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 köp xbox 360 men ps2 kommer ha mycket större minne mm :wub: :wub: :fast mitt hjärta slär för xbox :wub: :wub: du menar väl ps3? <_< dom kommer väl att ha lika mycket i minne och sånt?? har jag läst iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Eftersom PS3 kommer att släppas ca: 6 månader efter Xbox 360 så kommer dom antagligen kräma på så att den blir bättre än 360 på allt som går att bli bättre på i proccessorkraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg