LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 (redigerat) Spelar din farsa tv-spel? Cool familj du har! min pappa spelar också tv-spel men han gillar typ kirgar-spel eller bil-spel typ som nfsu2 eller chaos teory Redigerat 25 Maj 2005 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Önskar jag hadde en sån familj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Hm... ja, han spelar TV-spel, men gillar också krigsspel och bilspel. Men back to topic = tillbaka till ämnet nu, sluta snacka om annat än ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Jag hittade en hemsida med flera trailers kolla där http://media.cube.ign.com/media/572/572738/vids_1.html Varför inte kolla på dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Har du sett dem? För jag var också där innan men de gick inte att se. Vill ni däremot absolut se in-game videos så finns det HÄR. Men jag rekommenderar att ni låter bli eftersom de innehåller sånt som vi inte ska veta än, plus nån cut-scene som de varnar för. Den avslöjar alldeles för mycket. Själv såg jag bara ett par av dem, ville inte veta mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 såg bara 2 ville inte heller veta mer vill hellre att det ska bli en överraskning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Jag ville veta! Såg allihopa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Jag med ALLA 132 gånger :P :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Jag såg bara några st annars vet jag allt om spelet i förväg och det är inge kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 mm .. jag har sett alla filmer på gamespot.com för jag var så intresserad av spelet. Det kommer säkert förstöra spelupplevelsen eller va man ska säga :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Just därför la jag av. Och jag hoppas att ni bryr er så pass om att det finns de som absolut inte vill veta mer, så ni låter bli att berätta om det ni sett så alla kan se det. De som vill veta kan se filmerna, men de som inte vill ska inte behöva läsa om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Det stämmer. Det skulle vara väldigt tarvligt om ni berättar vad ni sett nu för jag vill uppleva det när jag spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg