TheOne Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Framtiden skulle nog likna filmen I Robot like grann,robotar som gör allting åt männinskor. och sen så dör alla av fettma för att folk inte rör på sig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 framtiden är ett väldigt abstrakt ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Människan överlever nog inte till år 2300 det är därför vi människor ska njuta av våra lilla värld som kommer allt närmare undergången. Rätt tragiskt att jorden har funnits så många år och att människan förstör den själva på några hundra år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Människan överlever nog inte till år 2300 det är därför vi människor ska njuta av våra lilla värld som kommer allt närmare undergången. Rätt tragiskt att jorden har funnits så många år och att människan förstör den själva på några hundra år. Vem bryr sig? Gäller att förstöra så mkt som möjligt nu när man fortfarande är vid liv. Jorden överlever helt klart till min död iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Människan överlever nog inte till år 2300 det är därför vi människor ska njuta av våra lilla värld som kommer allt närmare undergången. Rätt tragiskt att jorden har funnits så många år och att människan förstör den själva på några hundra år. Bryr du dig inte om din släkt som kommer att fortsätta leva efter din död, tänk på dina barn och deras barnbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Människan överlever nog inte till år 2300 det är därför vi människor ska njuta av våra lilla värld som kommer allt närmare undergången. Rätt tragiskt att jorden har funnits så många år och att människan förstör den själva på några hundra år. Jag har inga barn och jag lär vara den sista som dör utav minna släktingar. Och om jag nu skulle skaffa barn och dom får barn, så lär jorden finnas kvar tills dom dör också. Och om mina barnbarn skaffar barn så skite jag fullständigt i det då jag aldrig kommer träffa dom ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Oljan är ju snart slut i världen om man inte hittar mer olja nånstans i nåt land.. o.o Och oljan gör mycket.. kanske inte blir så himla mycket mer.. -.- Det är ingen fara att oljan ska ta slut, man har bara använt 5% av jordens olja hittils, det kommer ta långt tid innan den blir slut. I framtiden hoppas jag att alla använder biobränsle till sina bilar så att jorden inte blir mer förorenad, sen tror jag att människor får kontakt med andra varelser ute i rymden och att vi kanske kommer kunna bo på Mars och andra planeter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Oljan är ju snart slut i världen om man inte hittar mer olja nånstans i nåt land.. o.o Och oljan gör mycket.. kanske inte blir så himla mycket mer.. -.- biobränsle. Fyfan, sån skit använder bara miljöpartister. Är väl nog med att man ska köra blyfritt. Man kan köra på etanol, det är najsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 biobränsle. Fyfan, sån skit använder bara miljöpartister. Är väl nog med att man ska köra blyfritt. Man kan köra på etanol, det är najsigt Etanol är biobränsle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Jag gillar inte Etanol fiaskot! Vadå förorena jorden. Den går under när som helst så varför kämpa för att få den ren? Vi är över 10miljarder människor tror jag och varför ska hela den summan lyssna på miljöhjärtade personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 biobränsle. Fyfan, sån skit använder bara miljöpartister. Är väl nog med att man ska köra blyfritt. Man kan köra på etanol, det är najsigt Ursäkta mitt dåliga uttryck. Man kan köra på etanolblandning, det är najs. Etanol är inte ett biobränsle, utan bioetanol är ett.;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Vi människor kommer att bli dödade av de mekansiska smarta atifaktiska intellekten hos maskinerna som människor hade skapat, det bli knappast tragiskt nu när vi leder vår själv till undergång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.