¤west¤ Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Tja, det finns en liten sak jag undrar över. Jag har haft min Gc ett tag nu och jag tar ur min spelskiva efter att jag stängt av konsollen. Men i instruktionsboken står det att man först ska ta ur skivan (alltså ta ur den näsr spelet é på) och sedan stänga av konsollen...kan det stämma?? eller é det fel skrivet?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Det borde vara felskrivet. Jag stänger alltid av först, annars skulle det väl inte vara så bra att den snurrar runt jättelänge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 det gör ja med men om jag inte ska spela mer så låter ja cd va i min kompis(inte sasuke kun en annan som inte e medlemm här) han säger att den går sönder om man inte tar ut skivan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Stänger alltid av först och tar sedan ut skivan, låter den inte ligga i för jag antar att det inte e så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Man ska nog låta den stanna innan man öppnar för att ta ut den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Ibland kan man väll glömma och stänga av GC:et och då står det något men jag minns inte vad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag stänger alltid av min gc innan jag tar ut skivan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 vad händer med spelet om man bara öppnar? låser det sig, har inte vågat testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Det borde låsa sig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag testade för skoj skull utan minnes kort och det låste sig ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Det råka jag göra en gång men det hände som det gjorde för dig Men man stänger av först sen tar man utt skivan Det gör nog alla vad jag tror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg