Fusion Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 det e pengar vi pratar om inte spel elr nåt vadå utryckslösa..? vet du vad dom fattiga skulle göra för att få såna där "uttryckslösa" sedlar..?? jag tycker att vi i sverige har sett för lite va vad omvärlden (fattiga länder främst) har det vi skulle vara glada över allt vi har i sverige som t.ex trygghet både ekonomisk och när det gäller krig och mycket mer än andra länder så sluta klaga o börja uttnytja alla möjligheter som finns!!! men så klart ska man klaga över sdaker men det finns ju saker som inte ens behöver klaga på!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 jag tycker vi ska Euro istället för svenska pengar för vi har bara samma pengar hela tiden :( Och nu till det negativa tack... trygghet... rättigheter... och likanande saker är bara skit... sverige är mesigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Det finns rättigheter i usa också. Om du vill kunna fortsätt aleva som du gör så borde du inte tycka så illa om rättigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Jo, det kommer jag alltid att göra. Det är bara skitsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 så du vill alltså att polisen skall kunna komma hem till dig och misshandla dig, för att de känner för det ? Du vill alltså leva i ett förtryck som är väldigt likt det Stalin hade ? Luktar lite kommunism om det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Hehe... du vet vad jag tycker om kommunism... så svaret är nej... men folk ska f*n kämpa lite!, inga rättigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Hehe... du vet vad jag tycker om kommunism... så svaret är nej... men folk ska f*n kämpa lite!, inga rättigheter undrar hur du skulle kämpa..nåja tillbaka till ämnet...det e ju vad folk gör utanför sverige,kämpar fastän dom har såna här rättigheter,dom kämpar för deras levnad medan du snackar skit här..asso säg bara varför man inte ska ha rättigheter..vet du verkligen vad som skulle hända ifall man inte har några rättigheter..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 jag menar utbildningen, de ska kämpa i skolan, så de får bra jobb osv... men inga rättigheter eller bidrag ska hjälpa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 med tanke på att det är svårt att få jobb i sverige så räcker det inte alltid att få bra betyg man får inte ett jobb vips så där bara alla för inte jobb även fast dom har högsta poängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 jag menar utbildningen, de ska kämpa i skolan, så de får bra jobb osv... men inga rättigheter eller bidrag ska hjälpa en det e många som kämpar i skolan fatsän dom inte får nåt jobb som haggen sa..och sen sa du nåt som påverkar dig IGEN, inget bidrag??,då skulle du inte heller få nåt bidrag..undrar hur du skulle klara dig..fråga föräldrana om pengar..??så då skulle det bevisa att du inte har blivit "vuxen"... :rolleyes: o det finns folk som förtjänar dessa bidrag..i skillnad från dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 jag menar utbildningen, de ska kämpa i skolan, så de får bra jobb osv... men inga rättigheter eller bidrag ska hjälpa en Eftersom du helt saknar förmågan att tänka "Tänk om det hände mig" så vill du ha bort alla bidrag. Men en dag så kommer du nog också kunna tänka i de banorna skall du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Nej, jag kan inte hur mycket jag än försöker tänka "tänk om det händer mig" för att jag är övertygad om att det inte kommer hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.