Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag har en del på banken som jag kan leva på tills jag får ett jobb jaha,o vartifrån fick du pengarna ifrån??jobbat,föräldrana..elr vart då..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 föräldrarna... tror du jag skulle kunnat jobba till mig så mycket att jag kan leva på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 du såg händelsevis inte "undercover" igår. Peder Fogstrandt var med. Han är 30 och har inte jobbat något i hela sitt liv. Han får pengar av sin pappa varje månad och ka spruta ut Moët för 50.000 på en kväll. Jag vill gärna bli rik. Men då vill jag f*n ha gjort mig förtjänt av dem och slitit för pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 vadå? det är bra att få pengar utan att göra nåt på ett sätt, att vinna. MEN inte att inte göra nåt och leva på bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 vadå? det är bra att få pengar utan att göra nåt på ett sätt, att vinna. MEN inte att inte göra nåt och leva på bidrag det finns många som förtjänar bidrag...i skillnad från andra.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 varför "förtjänar" man bidrag? vad har man gjort för att få dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 varför "förtjänar" man bidrag? vad har man gjort för att få dem? Frågan är vad har man inte gjort för att förtjäna bidrags pengarna.Men det finns vissa(vet inte om du syftar på dem eller alla) som missbrukar bidraget,som till exmpel,social bidraget,många missbrukar detta. Men att få studie bidrag det förtjänar studenterna,eftersom det är inte alla som frågar föräldrana efter pengar! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Och utan studiebidraget skulle Sverige se ut som flera länder i t.ex. Afrika. Där har inte människorna råd att utbilda sig och vi kan ju se väldigt tydligt att de inte har ngt som man skulle kunna kalla välfärdssamhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Och utan studiebidraget skulle Sverige se ut som flera länder i t.ex. Afrika. Där har få människor råd att utbilda sig och vi kan ju se väldigt tydligt att de inte har ngt som man skulle kunna kalla välfärdssamhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Tycker euro :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Med Euro blir i princip allting dyrare vilket även höjer saker som jag har intresse för, så jag vill inte har Euro. Förövrigt så har jag frågat mina föräldrar angående mitt bankonto, de svarade att de varje månad lägger in ca 5 000 kronor. Sedan så öppnade jag ett konto förra veckan där vi lade in 1 000 kronor, och 250 kronor tas från Morsans konto och sedan överförs till mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) Inte om det är Euro du menar. Men om det är EMU så kan sverige inskaffa några om det inte redan finns på zoon. EMU är en fågel :P Svenska riksdaler ska det vara Redigerat 14 Juni 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.