Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 1. Det kommer bara bli bra! 2. Vad gör det om vi styrs av bryssel (MED Y!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 1. Det kommer bara bli bra! 2. Vad gör det om vi styrs av bryssel (MED Y!) Brussel har rasat jetta monga ekonomier med deras politik(det e sant). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 EMU styrs från ECB (Europeiska Centralbanken) i Frankfurt-am-Main. Det är redan bevisat att valutaunioner inte fungerar. Kronan var från början en valutaunion, men den rasade samman efter bara 50 år när ekonomin i våra nordiska länder började gå åt olika håll. Sverige skall tänka långsiktigt (minst 100 år framåt). EU kommer också att falla samman förr eller senare (tänk på Kalmarunionen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 varför ska man tänka framåt när man inte ens lever då? en viktigt sak! snubben bryssel stavas med Y!, jag blir galen på din stavning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Därför att man vill förbättre världen i sin livstid så sina barn och barnbarn mm och dom som lever i den tiden oxå får det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 varför ska man tänka framåt när man inte ens lever då? en viktigt sak! snubben bryssel stavas med Y!, jag blir galen på din stavning :P Ja ja ta det lungt,kolla in min skript under mina svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jaha, det visste jag inte, sry... Men det lär inte kollapsa så länge ens barn lever heller... men jag kan inte hålla med er eftersom jag inte kommer skaffa några barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 tja, du tror ju att världen går under om 50 år, så hela världen lär kollapsa medans du lever.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 jag har inte planerat att leva så länge, jag är 68 om 50 år... aldrig att jag orkar vara gammal och gaggig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 självmord alltså.... du vet väll att du håller med sossarna när du vill ha emu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 mer moderaterna. att sossarna vill ha EMU struntar jag i. åtminståne en bra grej de vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 haha... jo :rolleyes: viktigtvetande: jag skriver ett arbete om sossarna.... detta skall avrundas med en debbat, där jag skall leka sosse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.