Hoppa till innehåll

Emu

Nain

Rekommendera inlägg

• Svar 394
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Perisoreus

Alla människor är lika värda. Vi "vanliga" människor ser ingen skillnad på älgarnas beteende så då ser inte "vanliga" älgar skillnad på vårt beteende. Människan är ett däggdjur, precis som älgen.

De borgerliga partierna säger sig föra en politik som är för arbetstillfällen, men jag tror inte att det skapas fler arbetstillfälen bara för att man försämrar det för de arbetslösa och sjukskrivna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Jag har fortfarande inte hört några vattentäta argument från de borgerliga partiernas ordföranden varför det skulle bli bättre om de vinner valet nästa september.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

jag tycker  vi ska Euro istället för svenska pengar för vi har bara samma pengar hela tiden :(

Vad sedan när du tröttnar på euro-mynten och -sedlarna? Jag är redan urless på euro-myntens och -sedlarnas utseende och jag MÅSTE tåla dem vecka in och vecka ut. De är alldeles kala och fullständigt uttryckslösa. Ingen form av detaljer som skulle vittna att Finland är ett eget land och inte en kommun i den Europeiska Unionen.

Till Xade (och alla andra moderater): Sänkta skatter innebär försämrad social trygghet för invånarna i Sverige.

Redigerat av Perisoreus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...