Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 För mig gör det det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Det är det som är felet, för många tycker så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Nej, och varför tycker du att alla är lika värda? vad tjänar du på det? För att du inte tillhör de bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Det var inte så jag menade.... Jag menade att för många tycker som du... Och klass skillnader behövs för att samhället skall funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Alla människor är lika värda. Vi "vanliga" människor ser ingen skillnad på älgarnas beteende så då ser inte "vanliga" älgar skillnad på vårt beteende. Människan är ett däggdjur, precis som älgen. De borgerliga partierna säger sig föra en politik som är för arbetstillfällen, men jag tror inte att det skapas fler arbetstillfälen bara för att man försämrar det för de arbetslösa och sjukskrivna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 De borgliga partierna gör allt bättre. Bäst du lär dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag har fortfarande inte hört några vattentäta argument från de borgerliga partiernas ordföranden varför det skulle bli bättre om de vinner valet nästa september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 jag tycker vi ska Euro istället för svenska pengar för vi har bara samma pengar hela tiden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ja tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag har fortfarande inte hört några vattentäta argument från de borgerliga partiernas ordföranden varför det skulle bli bättre om de vinner valet nästa september. Det kan jag svara på med bara 2 ord: Skatten sänks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 (redigerat) jag tycker vi ska Euro istället för svenska pengar för vi har bara samma pengar hela tiden :( Vad sedan när du tröttnar på euro-mynten och -sedlarna? Jag är redan urless på euro-myntens och -sedlarnas utseende och jag MÅSTE tåla dem vecka in och vecka ut. De är alldeles kala och fullständigt uttryckslösa. Ingen form av detaljer som skulle vittna att Finland är ett eget land och inte en kommun i den Europeiska Unionen. Till Xade (och alla andra moderater): Sänkta skatter innebär försämrad social trygghet för invånarna i Sverige. Redigerat 9 November 2005 av Perisoreus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.