Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 jag är fö EU och alla dess tillhörigheter för att det förenklar mycket och dessutom anser jag att det är bra med förändringar eftersom det ofta innebär utväckling Men det finns många förändringar som är dåliga också.T ex när sverige gick med i EU så fick man transportera in säkert 1000% mer öl än man fick innan. Tidigare var jag emot emu. men nu när jag hör många starka argument för vet jag inte vad jag ska tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 jag är fö EU och alla dess tillhörigheter för att det förenklar mycket och dessutom anser jag att det är bra med förändringar eftersom det ofta innebär utväckling Du menar alltså att ölimporten tiodubblades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Jag kom på en dålig sak med euro, de gamla kan få det svårt att anpassa sig eftersom de levt med kronan i hela sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Just det, det är de gammla som aldrig vill förändra sig. Så upplever iallafall jag de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 visst är det alltid kul med lite förändringar här i livet, men jag skulle bli rättså less på att betala mer för vad jag egentlineg inte behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Varför skulle du få betala mer än vad du behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Det blir lättare att betala utomlands om man har euro för då behöver man inte växla fårn svenska pengar till euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Varför skulle du få betala mer än vad du behöver? allting blir dyrare med euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 ja det är sant, men det finns fler bra saker än dåliga med Euro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ja, jag har alltid velat ha Euro. Om jag hade fått rösta hade jag röstat på Emu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jag ska rösta för EMU när jag får. konstigt att det inte vart det sist :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 är lite kluven.... gillar kronan, men omväxling förnöjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.