Hoppa till innehåll

Wow Fusk?


Falwk

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kan 100 tals , typ hur man kommer under IF, och hur man kommer under zul'gurub .  buggade herbalism och hur man flyger 10 gånger snabbare än en griffin. Vet även hur man åker direkt(på 2 secunder) vart man vill med griffin.

och massa mer.

 

 

 

 

Är en level 60 dwarf hunter med epixx;P

 

Nu är det ju ett tag sen du skrev det, men jag tror de fixade den i 1.12 patchen.

 

För er som vill veta hur man gör:

Låt en polare kasta en snöboll på dig precis när du flyger iväg på griffin.

 

Dessvärre funkar detta inte längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WOW går att hacka. men inte med vanliga hacker program som Cheatengine eller artmoney

Om man är en skicklig hacker kan man nästla sig in på deras server och modda din data så du typ får 50000000000 gold eller nåt

 

 

(jag har inte WOW (and proud of it))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan fortfarande ta sig till Old IF, jag kan förklara hur. Man behöver en Mage och en random. Det är randomen som kommer komma in. Jag postar en bild på vilka ställen, men vi kallar dem Ställe 1 och Ställe 2.

 

Gå till ställe 1, där kan man duella, det är under en trappa. Duella men attackera inte, spring direkt, man har inte mycket tid. Spring till Ställe 2 och hoppa upp på kanten där, Magen måste nu vara snabb med att polymorpha, man blir får (man måste stå intill väggen) och som får kommer man plötstligt igenom väggen och är inne i Old IF.

 

Tänk på att vara i samma level som Magen ungefär, eller lägre. Är du för hög level så missar ofta Polymorphen. För att komma ut ur Old Ironforge så använd HS eller bli summonad, finns ingen annan väg ut. Ramlar du ner i lavan så vet jag inte vad som händer, har aldrig vågat. Gör det inte ;).

 

Bilder på Ställe 1 och Ställe 2 lägger jag upp senare, men nu vet nu att det går och hur man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

T.ex ny fusket..

 

När du har under 1400 hp kan du heala dig själv som warrior om du är lvl 68+

 

Så här gör du :

 

Få 1400-hp

Ta commanding shout

då får du lite hp

Få 1400-hp

Ta commanding shout

nu fick du 1400 hp

 

gör detta igen, igen och igen. Detta betyder att du kan heala dig själv igenom att spamma commanding shout under 1400 hp.

 

That's the way (ah ah) I boost (ah ah)

That's the way (ah ah) I heal in mech (ah ah)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WOW går att hacka. men inte med vanliga hacker program som Cheatengine eller artmoney

Om man är en skicklig hacker kan man nästla sig in på deras server och modda din data så du typ får 50000000000 gold eller nåt

 

 

(jag har inte WOW (and proud of it))

 

 

Dom har oxå program som söker igen din aktivitets hantlare och ser vilka programm du kör....Boom! BANNED. :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...