Genuieve Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag är inte säker på att alla vet vad MapleStory är, men det är i alla fall online. Söker några som kan vara med i ett MapleStory Team, det ända kravet är att du har gjort ditt första job advancement, och inte är en "beginner". Man kan tyvärr inte vara så många i ett team, det är runt 5 st som man kan vara i ett team. Det kallas för övrigt "party" på Maple. Är man med i ett team delas all exp. point ut till medlemmarna. Man dödar monster och får exp. Den som dödar monstret får lite mer exp än de andra. Därefter delas också pengarna. Den som tar pengarna får lite mer, medan de andra får lite mindre. Jag har tänkt att man kunde dela upp teamet så att det finns några som samlar pengar och några som slåss. På MapleStory heter jag SaruChiaki, är i level 13 och är en thief, eller tjuv. MapleStory Om ni ska skapa ett account så passa på för de stänger det ibland. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 är det gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Vilken hemsida är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag är med -.- Heter Walucs(Fråga inte varför) Lvl 13.... Job:Warrior(Swordman)Str:59... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Vilken hemsida är det? Det står ju i texten <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Men ahh....!! Skriv inte om ni inte joinar!!SÅ!! Nån som vill joina... <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
• Alaska • Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 vad har du för level? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Jag började spela Maplestory Oktober -04 =P Då var jag cleric, nu på Scania är jag gtb cleric. Lvl 21 =P Naokin ifall ni vill mej nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag vill gärna vara med. Är dock bara lvl 10 Swordsman, men jag kanske kan vara till LITE nytta. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Jag har en lvl 11 Thief(RougE) som heter Zonix, Det kan skada 40+, På scania Jag har också en lvl 8 Magican(Magican) som heter Dumbledore92, Det högsta han slagit med enrgy bolt(tror den hette så) är 25-30, På Scania Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag e lvl 14(väldigt nära 15) thief på scania o jag heter Foxyrock. jag joinar gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jag ska nog ladda ner det å pröva ;) kör bara battleon för tillfället å det suger kommer nog heta Reyals Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.