Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Ingen röker på vår skolgård,inte vad jag vet.... Min pappa därimot röker,jag har alltid velat att han slutar men han är beroende... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 det är lite sött att se vissa lärare småspringa ut ifrån skolan och ställa sig och stormröka på trottoaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Sött :P? Ärligt talat, folk som röker i allmänhet bryr jag mig inte om. Om någon polare skulle börja hade jag sagt åt han/hon att sluta direkt. Inte nog med att det är farligt för han/hon, det är farligare för den som inte röker och är närvarande vid det tillfället han/hon röker. Hellre tycker jag att folk ska snusa så dom kan fördärva sig själva utan att påverka någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Det är ju inte bra att snusa heller men visst är det bra att det inte påverkar någon annan så snusning är nog bättre på det sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Det var det jag menar. Hellre att dom snusar än att röka då dom påverkar andra när dom röker. Helst vill man att folk inte väljer något utav dessa och sparar sina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 snus luktar gott i varje fall. jag skulle lätt vilja snusa, om jag inte skulle varit underårig och skrivit på kontrakt att jag inte ens ska stoppa upp det i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Om man snusar luktar man skunk i munnen o får äckliga tänder O.o + att man förstör smaklökarna (alltså inget för er gourmeer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 nej röker inte, har dock provat en gång.... det är inget jag lär göra i första taget, det smakar bara skogsbrand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag kommer aldrig röka någon gång. Jag känner en kille som tjuvrökte en gång och efter det har han fått jätte dålig kondition sa han. Han sa också att han aldrig skulle tjuvröka igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag har inget emot folk som röker men skulle inte börja röka själv. Jag har dock provat några cigaretter och det smakade inte särkilt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag skulle heller aldrig börja röka eller snusa. Varför skita ner lungorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Det ändå som är bra med att röka är att man får en grym röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.