Gäst racerboy Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Tja! jag skulle vara väldigt tacksamm till den som hjälper mig med att byta avatar. ps det ska vara typ en guide så du ska inte få mitt lösen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Gå in på Min kontrollpanel långt upp i högra hörnet, sen till vänster i det nya fönstret står där Ändra avatarinställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 ja men när jag laddar upp en bild så syns den ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Vänta en stund då kommer den upp. Annars kanske den är för stor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 nej den är inte för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 den kasnke är i fel format? den ska vara högst 12 kb och i gif, png eller jpg format. leta ordentligt på sidan, om den är för stor, i fel format eller något annat så står det fast det är lite svårt att upptäcka ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 nej den är inte för stor Klickar du på Uppdatera avatar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 åååhh!!! vad jobbigt!! det funkar ju inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 vad försöker du ladda upp? en gul bil och så står det RB? för det kan vara så att den är uppladdad fast webbläsaren av någon anledning inte kan visa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 ja den försöker jag ladda up.... hur visste du det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 ser ni den??? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.