Lander Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Ja, jag ser en sån avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 ser ni den??? :S När du har laddat klart avataren ska du uppdatera sidan.Det är inte fel på sidan utan det är oftest något fel i webbläsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 vet att burken bj inte kan visa avatarer i en viss storlek. han har sagt det ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Man brukar kunna se alla bilder som är sparade i gif format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 men asså så ser ni min ava??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 om det är en bil med texten R-B ovanför, så, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 men asså så ser ni min ava??? Tryck F5 (uppdatera) när du har bytt ava så syns den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 ok ska testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 nää det går fortfarande inte!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 asså så här ligger det till. jag laddar upp en ava i rätt storlek och sånt. sen trycker jag "updatera avatar" sen där bilden ska synas så står det bara "uppladdad bil 125x125" och i forumen ser jag ingen bild.:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Är det denna bild du inte kan se? http://forum.fuska.se/uploads/av-8919.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 ja! och alla andra bilder jag försöker ladda upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.