Rallypacker Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jag skriver inte på den... är ju alldeles för söt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 visst kan vi ha tillbaks vanilla coke, det skadar aldrig :) hur många tror ni vi ska vara för att påverka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 ca. 10 000 är en mycket bra början. =) Ha gärna en åsikt på deras hemsida också, det är också bra. Man kan också göra egna såna här på papper och skicka med brev, det går lika bra. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 eftersom alla verkar gilla den så mycket så skall jag nog inte säga vad jag tycker o den drycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Skriver på, inte för att jag själv druckit'n, utan för att jag känner folk som tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 har spridit den lite nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 vet inte riktigt ifall en besk eftersmak är en smak? borde döpas om till "förstörd cola med äcklig besk eftersmak av vanlij som man sluta känna efter 4 klunkar"... skriver på bara för att smöra för admin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Skrivit på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Skrev in mig, fast jag inte gillar den. Admin, ska du inte klista tråden? Enligt # 21 så är du *host*Beroende*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 nja.. gillar ej den läsken.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 2677 - Piäär Potatispung, Ankeborg Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 HAAHAHAHAHAAH! tror ni ärligt att coca cola company börjar tillverka drycken igen? varför slutade dom sälja tror ni? För att den sålde för dåligt..STORT FETT LOL PÅ ER ALLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.