Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 ska vi slåss? ska vi vänta tills vi får 10 000 att skicka in den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 skulle aldrig i livet skriva på..... (förväntar mej stryk av MeM nu :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Vanilla cola är skit gott . Hatar såna som påstor att det smackar host medicin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Leve vanilla coke :) Skrivit på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 (redigerat) Usch den är ju till och med äckligare än vanlig cola! Fast jag kunde inte låta bli.. 2718-Cola Suger, colasugerköping Redigerat 18 Juni 2005 av LuddE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 skulle aldrig i livet skriva på..... (förväntar mej stryk av MeM nu :P) Haha, nejdå.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 kanske inte lika GOD som vanlig cola men man blir sugen på det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Bäst jag inte kollar på inlägget längre blir så sugen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag skrev på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag skrev på för ganska länge sen, har dock itne gjort ett inlägg om det (Det känns onödigt, man kan ju lika gärna kolla listan...) Tycker inte om Coca Cola så värst mycket, men jag gillar iaf Vanilla Coke men än vanlig Coca Cola! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 2815 namn hittills... asså när jag skrev på såg jag typ 5 st.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag har skrivit på, ska tipsa dom flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.